miercuri, 13 octombrie 2010

Lucru de mana


Am innebunit de tot... mi s-a pus pata pe sarbatorile de iarna :D si m-a luat febra cadourilor handmade. Din acest motiv sunt o mica obsedata de lucru de mana sau lucrul manual. Deja m-am gandit ce sa fac cadou si pentru cine... asa ca Corinush a mea o sa aiba un cadou unic si frumos :x. [paranteza imensa - s-au pus babutele mele la taclale si nu ma pot concentra]. 
Astazi cum ma plimbam eu prin magazin am gasit (fara sa vreau evident - ca asa se gasesc toate micile comori) o revista despre broderii, tricotaje si alte balarioare care iti sunt dragi dar care iti distrug si nervii si privirea - asta daca te chinui tu sa le faci. In aceasta minunata revista am gasit exact ce imi trebuie. Am sa invat diferite modele de broderii :x. Stiam si eu la un moment dat sa fac chestiile astea, nu le-am uitat dar din lipsa de materiale si din lipsa de inspiratie nu am mai facut nimic de mult. 
Exact acum cand scriam despre materiale mi-am adus aminte de maimutza mea din copilarie: Toto. Era cea mai hidoasa jucarie pentru toti prietenii mei dar pentru mine era cea mai frumoasa jucarie. Era o maimutza din material textil de culoare albastra ( cine a mai vazut maimutza albastra :)) si in plus era si cu patratele :)) ) cu mainile si picioarele aiurite... parca stateau sa se rupa in orice moment... cu labutele roz si blanita maro. Nu mai avea gura si nici nas :)) doar ochii i se mai vedeau si parul care era din blanita maro inchis. Avea fata deformata din cauza timpul. Jucaria o primisem de la tatal meu si era mai mare ca mine (la ani) deci va puteti imagina prin cate "razboaie" a trecut. Am vrut sa ii fac o operatie estetica dar din pacate l-am ratacit... hmm ma intreb pe unde e... 
Gata am plecat sa il caut

2 comentarii:

  1. Sa inteleg k nu l-ai gasit pe Toto.... hmmmm... greu de gasit! Din punctul meu de vedere cadourile handmade sunt cele mai potrivite, sunt cele in care pui suflet, timp... deci sunt de apreciat, asta daca le dai cui trebuie, cuiva care le poate aprecia asa cum se cuvine! asa ca.... imi astept cadoul handmade!!!! :
    )) Daca esti cuminte poate primesti si u unul tot cu suflet! cee ya!

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa fiu cuminte asa k poti sa il incepi si sa stii k si tu erai pe lista... iar despre Toto :(( chiar nu stiu unde e... tre sa il caut mai bine :))

    RăspundețiȘtergere