luni, 18 octombrie 2010

A mai trecut un weekend

He he... a trecut si weekend-ul. Intre timp l-am gasit si pe Toto, am reusit sa ma hotarasc si ce mancare sa fac si m-am mai si distrat :D.
Am facut mancare libaneza. Lipii, cartofi cu sos libanez, pui libanez si kafta. Toate au fost bune. Nu au apucat sa vada ziua de azi :)). Mancarea libaneza este foarte buna, aromata si foarte satioasa. Cand o sa am timp o sa postez si retetele.
Pe Toto l-am gasit fara sa vreau. Ma plangeam eu prin casa ca mi-a disparut jucaria :)) si atunci buni a mea a zis: "Dar eu stiu unde e. Este la mine in camera aruncat pe undeva prin sifonier". Vai bucurie mare! Astfel m-am hotarat sa ii fac si operatie estetica. Saptamana asta este programat.
Sambata am iesit cu bunii mei prieteni in oras: Bibi si Vio. Ne-am plimbat prin oras... evident ca nu am gasit nimic liber si din lipsa de loc am mai vorbit cu niste prieteni si ne-am hotarat sa ne ducem in Black Ball. Super tare acolo. Si biliard si pub si club. 3 in 1. :)) Am trait sa vad cele mai urate si nasoale animatoare. Totusi a fost frumos, mai ales ca am petrecut alaturi de buni prieteni. :X
O sa mai scriu... dar nu acum... acum sunt la munca si trebuie sa muncesc cu drag si spor pentru tara si popor. Ce slogan comunist :))

O zi buna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu